
TILMELDING TEKNIK/CATERING
For at undgå misforståelser omkring teknik og catering beder vi dig trykke på linket nederst på siden. Udfyld skemaet og mail det til os.
VIGTIGT: Det tekniske skema skal være os i hænde senest den 11. maj 2018.
KØRETØJER
Der er ikke meget parkeringsplads på Backstage, så jo mere vi ved om køretøjerne, jo bedre kan vi klare logistikken og parkeringen.
MONITOR-UDSTYR, TRÅDLØST UDSTYR OG EVT. PULTE
Benytter du in ear-udstyr, beder vi dig udfylde og fremsende specifikation på udstyr og frekvensoplysninger. Medbringer du egen frontpult, køres denne til FOH.
CATERING
Vi overholder 100% hygiejnekravene. Dvs., at maden ikke står ude mere end kravene påbyder, vi benytter selvkontrol af køleskabe mv. Det er en stor hjælp, hvis vi har tiderne for mad til band og crew, så vi har størst mulighed for holde vores fantastiske mad helt frisk. Som udgangspunkt anvende der økologiske produkter.
TILMELDING CREW/BAND
Du opretter selv band/crew liste i vores system HECTOR. I formularer oplyser du blot hvor mange musikere/crew der er med, hvorefter der oprettes en liste. Har du spørgsmål, så send en mail til akkreditering@solundfestival.dk.
GÆSTELISTE
Der kan oprettes en gæsteliste til band/crew. Som udgangspunkt er der en billet pr. crew/bandmedlem. Send en mail til akkreditering@solundfestivalen.dk med antal gæster og båndtype. Medmindre andet er aftalt får gæster adgang til pladsen. Der oprettes ikke en liste automatisk – du skal henvende dig via ovenståenden mail!
SPØRGSMÅL
Teknik:
Jens Q: 40 72 82 38 / jens_q@me.com
Catering/omklædningsrum:
Sarah Theibel: 40 18 13 08 / sarah@solundfestivalen.dk